something sucked life out of me

och det var icke en vampyr. mycket drömmar och kopplingar till detta på sista tiden. mycket konstigt.

det blev ingen promenad för mig idag. blev dumpad. men inte mindre glad för det inte. tänkte då istället va med mina vän men då ska hon ju givetvis vara med han. jaha tänkte jag, då får jag väl sitta här i min ensamhet och tycka synd om mig själv. åkte till ica maxi och handlade istället. det var lite smått och gott som behövdes. tog en tur och pratade lite med en vän. äldst är vis sägs det ju ;)
nu sitter jag här och funderar på om jag kanske ska sova. eller om jag helt enkelt ska ta mina sparpengar; 120:- och åka till en flygplats och sätta mig på första bästa plan som ska lyfta. borde åka iväg och gömma mig ett tag. eller i alla fall gå under jord. vad kryptiskt detta inlägget blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback