snart en ny dag

imorgon räknar jag med minst tre stora sprutor. annars var det ingen mening med att jag gick dit. jag räknar iskallt med två sprutor med lite droger i. en bedövning i varje arm. och sen räknar jag med lite annat smått och gott i den tredje sprutan. nä helt seriöst nu. imorgon så ska jag ladda med en promenad i solen. kanske. jag känner mig lite mör i kroppen just nu. var ju ute på en långrunda imorse och sedan blev det en vända runt munken i eftermiddags. mycket skönt då solen sken men min väldigt oväldtränade kropp klarar inte hur mycket som helst. jag har i alla fall två möten inplanerade under dagen. det första är lunch med kattis. min vän som nu lämnat mig. helt ensam är jag. hon är officiellt of the market nu. skojigt för henne. mindre skojigt för mig. nu får jag ge mig ut på egna raggarrundor helt enkelt. fast hon får följa med som moraliskt stöd. skönt att jag outade henne här på min blogg innan hon ens gjort det själv. hehe. jaja hon blir nog inte så arg på mig. hon är sån, hon är tuff på ytan men jag svär att jag kan läsa hennes tankar och inuti henne hoppar det och far. haha. efter mitt lilla lunchmöte blir det cellprov. kan bli mycket spännande. mest läskigt tror jag dock. fast jag är ju inte så rädd för läkare och sånt ändå. bara lite. på eftermiddagen hade jag nog tänkt att fortsätta med min dokumentär. vi vet ju alla vid det här laget hur det går med den. på kvällen verkar det bli väldigt lugnt och ensamt för min del. nackdelen med att alla vänner flyttar och enda vännen kvar stadgar sig. buuhuu. fast ingen idé att sitta här och tycka synd om sig själv. vem fan hjälper det? inte mig i alla fall.
nu ska jag sova. god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för att jag är stadgad och klar betyder inte det att jag inte har tid för mina vänner! Just nu sitter jag och väntar på dig och vinflaskan :D Fina grejer det. Två av mina favoriter ska jag umgås med ikväll. Nr1, vinflaskan. Nr2, Du! Vad gillar du den ordningen haha. AA Nästa??!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback