restless soul



ja idag har den bannemig inte varit med på noterna min lilla själ. har både oljat träbänken utanför mitt fönster och lagt pärlplattor och dammsugit hela huset och tvättat och diskat. ja den var så upptagen där ett tag att när det inte fanns något kvar att göra var det som om luften gick ur mig. försökte förbrilt hitta något att göra så jag åkte till mc donald's och hämtade mat med niklas som vi sedan åt i solen med mamma. sedan började jag läsa på fjärde boken i twilight serien och niklas somnade på klädhögen i min säng. haha. det såg ganska roligt ut. i övrigt känner jag mig just nu väldigt väldigt ensam i den stora världen. fast egentligen inte. det är bara det att jag inte riktigt har lust att göra det som borde göras. men så är det ju alltid. man vill ju aldrig ha det man kan få. eller? imorgon ska jag nog ta mig en tur till gymmet. eller kanske en promenad runt åkrarna här uppe där jag bor. om det är fint väder vore det ju hur bra som helst. sen på kvällen hoppas jag att det blir en till liten promenad. eftersom "traditionen" inte riktigt hölls vid liv denna helgen trots att det fanns två söndagar att tillgå. men det var både mitt fel och det där andra blonda yrvädrets fel. så no one to blame för det. najs bajs äppelpajs och allt som jag inte orkar skriva nu. sov gott. jag ska vänta tills csi börjar. tydligen det enda bra på tv idag förutom roomservice med dregen då förstås men det är ju redan avklarat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback