pleased to meet you, hope you guess my name



jag kan helt enkelt inte kontrollera mig. det är djävulen i mig som styr när jag går in i en affär. igår var jag ändå på stan med kattis och köpte endast en korv. och trots att det landade lite varor i min brevlåda igår som jag nätshoppat på sista tiden var jag ändå tvungen att köpa den här söta burken eller vad man ska kalla det. hur gullig som helst! har ett tag nu avundats kattis som har en liknande rosa så nu köpte jag mig en liten gul. mm va fint. köpte en liten pillerburk också. bra att ha i väskan.
mitt sjukbesök idag gick bra. är förmodligen välmående. fanns inga andra tecken iaf. men sen vet man ju inte vad proverna visar men det borde ju inte vara några större problem. inte fler än vanligt iaf ;)
nu ska jag ta tag i mitt projekt igen. fick en sån kanonidé imorse när jag borstade tänderna så nu är jag taggad igen. hoppas att allt går vägen nu! men sån är jag. jag dippar ett tag och sen så helt plötsligt så kommer inspirationen över mig som en våg när jag minst väntar det. det var ju faktiskt så idén till den här dokumentären föddes. jag satt och halvsov på tåget från sthlm när jag skulle hem till jkpg och hälsa på och så vaknade jag och bara fick massa inspiration till bilder och historier. kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback