noll inspiration leder till massiv kreativitet



idag vaknade jag med noll glöd i mig. men icke att förakta. när jag har saker jag måste göra och de inte blir som jag vill blir jag otroligt kreativ på hundra andra sätt. så idag har jag istället fixat lite med min käre andy på väggen. han har fått byta vägg och dessutom har jag rekonstruerat honom lite. coolt kan jag tycka. tavelramen borde dock vara svart eller vit, men man tager vad man haver så att säga. mm. så går det när man är okoncentrerad. jag tror det är solen och min outfit som gör att jag känner mig lite konstnärlig idag. borde kanske åka till göteborg och ta en svängom på canvasdukarna med min käre konstnär där. det tål att tänkas på. jag saknar min konstnär lite minsann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var mycket snyggare nu på denna bilden än den jag fick i mobilen, så jag antar att det är snyggt i verkligheten med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback