no söndagspromenad for me

det blev ingen söndagspromenad för mig idag. hade kanske iofs behövt det men jaja. fikade med nina istället vilket var mycket trevligt. det är alltid roligt att träffa henne. snacka gamla minnen och skvaller. mycket nice. vi satt på uteserveringen i mörkret och åt en god sallad på coffeehouse by george. som tur är är det ju söndag även imorgon så det blir förhoppningsvis en promenad då istället. jag behöver det. så är det ju. på alla sätt och vis. haha. ja det var skoj. för de som förstår mer än så.
nu väntar jag bara på att criminal minds ska börja och efter det blir det sängen. jag är en liten nattuggla allt. men jag gillar att gå upp tidigt också. egentligen kan man summera det hela och säga att jag inte gillar att sova för många timmar. för sova det gillar jag ju. mycket. dygnet har för få timmar. tack jag är smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback