när du får oväntat besök

vi fick besök idag. av jehovas.
jag var som bäst mitt uppe i en otroligt bra beskriven kärleksscen i min bok när det oväntade besöket kom. självklart öppnar jag ju dörren för dem för jag är en trevlig person. men egentligen ville jag inte. de brukar tjata på och försöka värva till något jag inte ens tror det minsta lilla skvatt på. men som sagt jag är ju väluppfostrad så jag öppnade ju dörren på glänt och stack ut huvudet. hej sa de, vad trevligt att se dig hemma. haha jo tjena tänkte jag, inte vad ni väntade er riktigt, en svartsminkad tjej med ring i näsan och idoltröja. står jag för allt som de inte tycker om eller? de blev inte så långvariga, jag fick en lapp och sen sa de att jag var välkommen på deras möte och sen gick de. lätt som en plätt. jag frågade till och med mia innan jag öppnade dörren om jag skulle säga att jag precis hade blivit muslim eller något. men jag kan ju aldrig hålla mig för skratt när jag ljuger så jag sket i det.

nu däremot ska jag tvätta och diska. man får ju göra sånt som håller tankarna igång, eller rättare sagt borta från annat. ikväll är det ju hv igen då. det är ju inte så jäkla kul ändå. jag tror däremot att challe, kattis och jag skulle bli väldigt bra coacher. vi är grymt duktiga på att skrika mot tvn vad de gör fel och rätt och vad de borde göra iställlet. detta till trots att det egentligen bara challe som är insatt i själva spelet. haha. ganska kul ja. många tjejskrik i falsett blir det i alla fall. bara det underhållande nog.

nä som sagt, tvätta, diska, kanske läsa lite mer.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback