myskväll med barnfilm som behövde förklaringar

haha ja kattis alltså. jag gillar verkligen henne men när hon ska försöka sätta sig in i saker går det inte alltid så bra. jag har för det första inte tålamodet och hon lyssnar ändå bara på hälften av det jag säger. men vi såg i alla fall på harry potter och hemligheternas kammare. man kan ju aldrig få för mycket att harry potter liksom. haha. men man kan definitivt få för mycket godis och chips och chokladpudding. suck.
har även ägnat kvällen åt att sjunga snapsvisor. har hittat flera stycken som jag och kattis ska sjunga nästa gång vi raglar hem genom stan med en flaska apertif i handen. eller ja, när hon har en flaska i handen och jag vandrar jämte och skickar sms. :D



bilder från i fredags då jag och kattis agerade spelledare på mikaelas 20-årskalas. sjukt roligt. småtjejerna blev lika förvånade varje gång shotsglasen i rouletten innehöll något helt annat än vad de väntat sig. vi borde ha filmat det!



melodi: baloos sång

var nöjd med allt som ölen ger
och även om du dubbelt ser
glöm bort bekymmer sorger och besvär
var glad och nöjd för vet du vad en folköl gör ju ingen glad
var nöjd med ölen som vi dricker här


ett litet smakprov där ja. roligare och svårare låtar kommer vid nästa partytillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback