inte fullt så deppigt



såhär glad är jag egentligen...


det var hemskt vad deppig jag lät innan. jag är inte fullt så deppig som jag låter. bara det att jag inte orkade engagera mig i min dokumentär som håller på att falla. men men. jag sysselsätter mig med annat terapiarbete istället. såsom sätta dekaler på min cykel, lägga pärlplattor och träna. har även åkt runt lite och kollat efter möjliga inspelningsplatser till min film. jag känner verkligen att jag vill göra den. jag vill göra den mer än dokumentären faktiskt. problemet är bara att dokumentären måste göras och filmen är ett projekt som inte alls ligger i tiden just nu. dumt.


det har varit väldigt bildlöst här på sista tiden så därför tänker jag visa er en bild på en fin motorcykel som fanns på mässan i helgen. den skulle man ju vilja ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback