Gå upp-gå till skolan-plugga-plugga-äta lunch



nä men det går bra nu. jo alltså det är sant. ingen som tror mig? nähä!
om man ser högen så är det ju ändå ganska troligt att det går bra. eller så är den där högen med böcker mest som ett hånskratt rakt i ansiktet på mig. hata hata hata skolan. mmm postitivt här nu. men eftersom det inte går särskilt bra för mig så får jag vara lite negativ. så är det ju. jajemen.

nu ska jag ge mig ut på nattliga äventyr för att få lite snygga bilder i alla fall tänkte jag. man får ju ta till vara på dygnets alla timmar nu när det är så få kvar. nästan lite som vampyrerna som aldrig sover. roar sig på natten liksom. fast det gör kanske vanligt folk också?! bara jag som är lustig.

bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback