fyrkantiga ögon



om jag inte får fyrkantiga ögon efter denna helgen så kommer jag aldrig att få det.
kom hem från växjö för några timmar sedan. bra dag där. trevlig intervju och sedan en trevlig pratstund på en uteservering med becca och angelica.
nu ska jag snart skjutsa mia till nån kompis, kul att alla festar denna helgen utom jag :(
men men. ska sitta och redigera tills jag storknar tänkte jag. och sedan imorgon upp med tuppen och redigera imorgon, sen vid halv tolv är det avbrott för lunch och eventuellt bygga på solbrännan i en timma och sedan ner i källaren igen och redigera. ungefär sådär kommer min helg att pågå tills dess att jag blir klar.
anledningen till avbrottet sådär mitt på dan när solen står som högst är egentligen inte att jag kommer att vara hungrig då utan för att jag vägrar vara både nyktrast och blekast efter valborgshelgen. :P


skämt å sido. dags att packa ihop grejerna och åka till skolan.
om ni försöker nå mig i helgen kan jag vara lite frånvarande men gör ett försök så kanske jag lyckas hålla mig ovanför ytan denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback