filma, stressa, redigera, stressa, lämna in

just nu är det ju lite hektiskt. men jag är ju inte så bra på det där med stress så jag lutar mig tillbaka i fåtöljen.
idag har jag varit i skolan och pillat lite med redigering och rekvisita. rekvisitan använde jag nu i eftermiddags när jag var ute och filmade det blonda yrvädret som numera tror att han är filmstjärna och ska få betalt. haha. hur som helst så blev det bra när han gick där och rökte och sedan när man såg vad det stod på hans t-shirt. han fick iaf t-shirten som betalning.
känner mig lite ensam nu när jag sitter här. ringde kattis men hon skulle va med sin boyfriend så jag får väl hitta på annat. får väl nöja mig med att jag får en heldag med henne imorgon :)
ska nog titta på filmen som landade i min brevlåda idag. ja det ska jag! gonzo - the life and work of dr hunter s thompson. good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback