Everything we do is better when we're two



försöker gömma mig lite för världen idag. imorgon får jag duscha. skönt! lyssnar på adiam dymotts platta och myser.
hade en myseftermiddag med kattis idag också. vi satt på utsikten och åt glass och snackade. bra idé av fröken karlsson där. stötte på lite oväntat folk där men vi gömde oss bakom våra vrålcoola solglasögon så det var ju lugnt. efter utsikten bar det av till diverse affärer för att leta efter rätt sorts kontaktpapper och även ikea för inhandling av lådor och självklart en korv. billigt är bra så är det ju bara. avslutade kvällen bra med att kattis skjutsade hem mig och vi sjöng eller snarare vrålade med till roads. mmmm.

nu ska jag läsa lite till. kanske skriva lite också. kanske eventuellt läsa lite andra böcker än de om punken, och då talar jag om fjärde och sista boken i twilightserien. gud så bra. jättekonstigt jättebra.

sov gott!

ps. "ibland är det bara skönt att ligga jämte en mänsklig själ" citat konstnären, hon är så vis! fin är hon. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback