en oförskämt skön morgon

sådana får man inte ha egentligen. det är inte tillåtet. men nu hade jag ju en ändå så what to do?
vaknade av mig själv vid tio, gick upp och satte igång en maskin med tvätt och tog sedan på mig löpartightsen och ett linne. i med hörlurarna och iväg. gick runt järstorp och bymarken så det tog en timme ungefär. det är väldigt fint där uppe bland åkrarna när solen skiner och värmer huden. hästarna tittade lite lustigt på mig men jag snackade lite med dem när jag gick förbi. det måste ju tyda på bättre mental hälsa hos mig. bättre än vanligt i alla fall då jag brukar föra konversationer med döda ting, det kan ju aldrig vara ett gott tecken. det var så varmt ett tag att jag kunde ha gått i bara tightsen och en bh, men jag besparade den mötande trafiken den olyckan :)

nu ska jag göra mig en blåbär och jordgubbssmoothie och sedan sätta mig ute i solen och läsa lite. skönt skönt.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback