detta ska bli en effektiv dag

vaknade upp i soffan. oops. missade slutet på csi igen. skit också. försöker ta igen alla missade avsnitt eftersom jag inte hade femman när jag bodde i stockholm. gårdagens smink och frisyr höll sig i alla fall tills idag. haha. snajdigt.



pratade med min vän josephine igår och det är alltid lika roligt. hennes funderingar kring livet och varför vi inte gör si eller så är de absolut roligaste. men när hon berättade om sin otroligt effektiva dag så fick jag lite ångest. så nu ska jag minsann ta tag i mitt liv. upp med tuppen klockan åtta. i väntan på att kattis ska vakna så att vi kan träna tänker jag nog städa min dator lite, på utsidan, den ser förskräcklig ut. dammig som få är den lilla stackaren. sen tänker jag nog även plugga lite. städa behöver jag inet göra för det gjorde jag igår. dammsög hela huset minsann. i brist på annat typ. efter träningen blir det nog ännu mera plugg och flera försök i att få tag i intervjupersoner. blää jag hatar verkligen att den här dokumentären faller mig ur händerna. jag har ju alltid lyckats innan :(

ikväll är det väl även hv. det blir ju fest. eller inte. fest med coca cola skulle jag gissa på. skönt. iaf blir det fest i challes nya soffa. no more picknick på golvet för oss inte. haha.

kanske borde baka en sån här fin kaka igen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan ha piknick på köksgolvet ju! ;p

2009-04-08 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback