Certain little boys I just stop deal with, Tell you they're your friend and then badmouth again

orkaaaaaaaa.
jag vill bara skrika rakt ut. men jag är rädd för att om jag gör det så kommer de snart och hämtar mig och spärrar in mig på psyket. inte så bra kanske.

eftersom jag verkligen idag är alldeles uttråkad och egentligen jävligt trött så tänker jag åka ner till skolan och sätta mig och redigera lite. för jag har inget bättre för mig. blev liksom ingen promenad idag eftersom någon tönt ställde in. det tänker jag ju inte förlåta i första taget. får se om jag har förlåtit det imorgon när jag har lite ångest efter min omtenta. kanske åka lite långbräda ikväll också om jag orkar. har ju ändå på mig shortsen och munkjackan och då känns det som om jag faktiskt borde åka. ja men så är det väl.

fick även en påminnelse från stadsbiblioteket häromdan. har visst glömt att lämna tillbaka lite böcker. nu igen?! väldigt lustigt detta. ska nog som straff åka och köpa fear and loathing in las vegas när jag redigerat klart så att jag har något att kolla på ikväll. har förövrigt insett att hunter thompson nog är min kung. ja så är det nog. ge mig lite röka och ett case att göra en artikel på så skriver jag en jävligt subjektiv bok. fint ju. samma problem samma öde?

nu ska jag sluta ordbajsa. ordbajsa har ju förövrigt en helt annan innebörd för mig än vad man kan tro.

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback