career opportunities the ones that never knocks



mina nya brillor från spitfire. jag är bitter och sur idag, det syns :)


jag tror seriöst inte att det kommer att bli något av mig. men det kan ha och göra med att det är måndag och att jag haft möte med två av mina lärare. de påstår att jag är duktig och att jag ska kämpa på nu. själv undrar jag om de har ett handvapen att låna ut. riktigt så illa är det väl förvisso inte men jag kommer ingen vart med den här skiten nu och det gör mig lite irriterad. istället vinkar jag glatt åt brevbäraren när jag står vid brevlådan och väntar på posten. och idag kom det. mitt paket. gillade klänningen och linnet och framförallt väskan. solglasögonen har jag dock inte riktigt bestämt än om jag gillar eller ens passar i för den delen.

nåväl ska ta och ringa runt lite till, skicka lite mejl, läsa lite till, lyssna på ännu lite mera punkrock och sedan umgås med kattkiss. mysa med glass på utsikten och kanske en promenad. mhm. fint det!
nu så länge medan jag läser vidare, dagens låttips; vad skall du bli? - ebba grön. (kände att den passade idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback