att tjäna på en finanskris

jag läste i tidningarna nu och såg på nyheterna innan.
är annika östberg den människa som kanske är mest tacksam för en finanskris?!
spännande spekulationer där. nåväl inte mitt bord alls faktiskt så jag släpper det nu.

när jag ändå läste nyheterna så hittade jag lite annat skoj.
en trosa som är extremt svår att få av snabbt som ska skydda mot våldtäkt.
men tänk om man vill få av trosorna snabbt då? jag menar man måste ju ha dem på sig typ sena utekvällar och sånt, och det är väl också ofta de gångerna situationer uppstår som inte är hotfulla men som ändå gör att man vill få av sig trosorna snabbt. eller?
jag tänker bara på mina frank dandy med knyt i midjan, fy fan vad jobbiga de är när man är riktigt kissnödig.

läs här så får ni se;
http://www.aftonbladet.se/wendela/article4856236.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback