trött dag och ingen ork



såhär mycket ville jag inte gå upp idag

men jag var ju tvungen. blev lite stressigt eftersom jag verkligen inte orkade gå upp i tid. men men. lyssnade på en föreläsning med magnus linton och sen var det lunch. efter lunchen hade jag röstvård och en logoped lärde oss att andas rätt och prata från magen. jättekul ner hon sa fraser som vi sedan skulle upprepa, vid ett tillfälle lät det såhär:

logoped: varningslampa
my: varningslampa
logoped: nej my jag sa inte varning slampa jag sa varnings lampa.

och det var då det brast. klockan tre kunde jag inte längre koncentrera mig och det var när jag sa så fel som det blev för mycket. haha. jaja det var ganska kul. tur att det inte var i tv man sa så iaf. haha.

  • frukost: knäckemacka med leverpastej och gurka. (känns som att jag har fastnat lite i det där)
  • lunch: biff lindström med lingon och grönsaker. (jag har blivit mycket bättre på att äta grönsaker iaf)
update:
  • middag: mc donalds. (ja men det var ju idol och jag hade ju filmat och suttit i källaren och redigerat hela kvällen)

nu ska jag förbereda inför morgondagen och sedan blir det till att åka iväg och göra en intervju.

tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback