redigering och bantning går inte ihop

det gör ju bara inte det. igår lyckades jag ju faktiskt hålla ihop det ganska bra trots allt. mycket bättre än någonsin förut i mitt liv. åt ju inte alls mycket onyttigt förrän mamma kom hem på kvällen och började göra hemmagjorda hamburgare. då var det ju kört. men nåväl det var ju ganska bra trots allt. sen att hon hade köpt choklad som vi mumsade på när vi tittade på idol är ju en annan femma. jaja.

men nu idag så känns det lite surt. sitter och redigerar och då vill man gärna ha en cola eller kanske nåt godis. men icke. jag ska hålla mig. har jag klarat mig fram till nu, och klockan är ändå halv två, så ska jag klara mig ett tag till.

  • frukost: knäckemacka med leverpastej och gurka
  • lunch: någon typ av köttfärslimpa med lingon och massor av grönsaker

bra jobbat my - so far so good!

usch vad tråkigt det låter alltså. det är ju inte ens speciellt kul. hur kul är det att vara smal då? jag vet egentligen inte vilket som väger tyngst. jag har ju alltid varit den som sagt "hellre lite fet och välmående än smal och olycklig"
jag får nog börja tänka om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback