man vill ju inte vara utanför gemenskapen

alla andra verkar ju haka på trenden och man vill ju inte vara sämre så jag gör det jag med.
jag har alltså yearbookat mig själv och herrejesus vad jag hade fått killar om jag hade levat då.

man ser ju klart och tydligt att 1962 (t.v) var jag nog inte ens intresserad av killar. helt galet. håret verkade vara min stora passion.
1968 (t.h) så började jag nog intressera mig för killar men killarna fattade nog inte det dessvärre och jag gick förmodligen hem ensam vareviga natt.


1978 (t.v) så började jag bli lite galen och sjöng förmodligen let's get freaky tonight för killarna, jag är dock väldigt osäker på om detta verkligen funkade.
1984 (t.h) hade killarna fått upp ögonen för mig och jag hade fått upp ögonen för pudlar och hårspray. helt galet om man tänker på ozonskiktet.

haha snygg var jag ju iaf inte stackars mig. tur att jag lever nu. jag som annars brukar säga att det var synd att jag inte levde på åttiotalet eftersom jag nog hade passat in. nu vet vi, jag hade varit lika ensam då som nu. tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback