just det

det blir nog inte mycket bloggande för mig i helgen. jag åker ner till lund för att hänga med jossan och förhoppningsvis få se en hel del av alex också :)

får se om jag kan blogga om vad som hänt när jag kommer hem. det är inte säkert att allt kan skrivas såhär officiellt på internet och allt. det är så när man går ut med jossan. det är lite som att gå ut med kattis fast lite konstigare men lika galet roligt. spydiga kommentarer kommer förmodligen att hagla som vanligt men resten är oförutsägbart. det är just därför det också ska bli så kul, man kan aldrig förutspå någonting för precis vad som helst kan hända och inte allt är barnvänligt. och det är just det som är så farligt med internet idag, varenda unge vet ju hur det fungerar.

puss o kram vi ses på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback