jeg er så deprimert

ja och det är ungefär så långt mina kunskaper i norska språket sträcker sig.
jag undrar hur detta ska gå. men hur som helst vet jag iaf nu vad helgen bjuder in till. vad jag inte vet än är vad jossan bjuder in till men det är ju sånt som återstår att se. vad jag helt säkert vet är iaf att det blir lund, luftmadrass, alkohol och norska - det kan bli spännande.

i måndags var vi på besök hos kai rehn, som är en välkänd pressfotograf. det var ganska spännande att se vad han varit med om genom åren. tänk när man varit med så länge som honom och har så många historier att berätta bara om vad man gjort på jobbet liksom.
på eftermiddagen var det konstfilmsfestival som stod på schemat och jag fastnade inne i en av containrarna lite längre än resten av mina klasskompisar som egentligen var tvugna att gå dit. jag gick mest dit för att det var film och inget annat. det var väl sådär spännande men nu har man iaf sett det.

imorgon är jag ledig på förmiddagen för att sedan lyssna på en utsänd från SJF (journalistförbundet) och på eftermiddagen/kvällen blir det till att filma en modellcasting som hålls i Jönköping. det kan nog bli riktigt skoj tror jag. det ska ju inte direkt bli världens största inslag men ändå.

så nu ska jag sussa och förbereda mig för ännu en dag med filmkameran i högsta hugg. jag funderar på om jag ska ta med den till lund?! eller det kanske inte är en så bra idé trots allt. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback