jag har syndat

efter att det hade gått så bra hela dagen med endast frukost och lunch som var ändå i helt onyttig med tanke på mitt vanliga matintag så gick det lite lätt utför.
eftersom min syster bakade en kladdkaka när jag kom hem från skolan var jag ju bara tvungen att smaka lite :) och sen skulle jag och kattis titta på idol och då blev det liksom bara så att klockan blev mycket och vi inte hann handla och laga mat så det blev visst pizza och cola. ajabaja my! men men. jag får ta igen det någon annan dag. kanske inte äta överhuvudtaget imorgon. hmm. fast måste nog om jag ska köra bil - gbg tur och retur, måste hålla mig vaken helt enkelt.

nog om det. vad ska man göra. bikinisäsongen är en bit bort så ja det finns tid kvar.

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback