jag är konstig

okej verkligen. jag har aldrig varit särskilt tjejig och trodde aldrig att jag skulle bli det. men nu förstår ni är man ju inte sämre än att man kan ändra sig.
igår fick jag be om hjälp med att öppna min cola burk. så en kille på jobbet fick göra det. jag kunde inte. min chef skojade om att det var för att jag kunde bryta en nagel. han hade rätt.
idag tappade jag en nagel när jag räknade kassan. jag ägnade fem minuter åt att leta efter den. sen limmade jag omsorgsfullt på den igen. helt galet. vad händer med mig?! jag tänkte banta men det har ju inte gått så bra hittils så jag blev en tjej istället?!

på tal om bantningen går det väl sådär. jag åt nåt gott grovt bröd till frukost. frukosten som förövrigt intogs i bilen då jag råkade försova mig. oops. jag hann dock inte bre mackan utan slängde på några salamiskivor i all hast - det var sådär gott.
till lunch hade jag med mig pyttipanna. mkt ketchup på det, mums!
kvällsmat blev köttfärssås och spagetti. också himla gott. pappa hade kryddat upp det med all världens kryddor. haha.

nu är det dags för mig att krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback