det går ju inte så bra det här men jag är ju lycklig ändå

nej det gör ju faktiskt inte det. inledde morgonen lite lätt med ett stort glas vatten och en knäckemacka med leverpastej och gurka. sen var det bråttom bråttom in i duschen ut igen och på med kläderna för vi skulle åka till bokmässan med klassen.
väl där blev jag helt galen. jag ville handla och handla och handla. men man kan ju inte bara handla för handlandets skull så jag började lite lätt med din upphovsrätt och andras (eller rättare sagt jag fick den gratis eftersom jag råkar vara medlem i journalistförbundet. haha.)
sen efter det gick det utför. och det var trångt och det var varmt och jag var hungrig. trots att vi hade ätit bulle och druckit saft i bilen på väg till gbg. men då hittade vi ett fik jag och anna så vi köpte en kaka och en cola och tittade på när peter stormare instiftade ett pris och sen när kronprinsessan delade ut ett pris. då kände vi att blodsockret var på normal nivå igen så vi gick vidare. det var nu det verkligen började gå utför. fyra pocketböcker inhandlades. det var ju iofs inte så farligt. men sen hittade jag en trevlig monter. det var en engelsman som var på besök - eller om han möjligen var amerikanare. han hade iaf en underbar bok om popkonst i stort och härligt format med bilder så den hade jag bestämt mig för att jag ville ha på stört. när jag gick runt bordet så uppenbarade sig den mest fantastiska bok av dem alla. aaaaaaah. david la chapelle. en stor gigantisk bok med massor av hans fotografier i. det var varmt, svetttigt och dyrt, det var kärlek!
nåväl det får duga för jag kommer att älska dessa två sistnämna böcker som om de vore mina barn. och det är sådana böcker som ska vårdas ömt men ligga framme i en tjusig hylla så att alla kan se att man har dem. de får ligga tillsammans med typ dita von teese och andra böcker i den stilen :D ja jag är så lycklig så.
men hann vi med att äta något bra då?! nääää.
så på vägen hem höll jag på att dö av svält och när vi släppt anna i borås tvingade jag alla killarna att äta med mig på mc donalds. jag var tvungen att få mat och det snabbt. så ja jag kunde ha varit nyttigare idag men jag är ju iaf lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback