dåligt med bloggbantning


såhär snygg var jag på jobbet idag. härligt bakisfräsch. lägg även märke till mina förstora och jäääättelånga byxor med fetaste uppviket haha.



ja det har ju varit lite dåligt på sistonde. men vad ska man göra. jag har haft fullt upp. typ.
i fredags var jag och kattis på stan nästan hela dagen. vi hann med att shoppa en hel del. mest såna där saker som man behöver, typ fransböjartång och handcreme men också lite skojigt. köpte en par shyssta sneakers från adidas. köpte även en söt blus i siden eller liknande med jättesöta blommor vid kragen. kattis köpte faktiskt också en sådan, eller det var väl mer jag som härmade henne :P hur som helst. på kvällen blev det utgång. the embassy spelade på big bongo så det var ju bara att bege sig dit och ha kul. blev kanske lite mer alkohol än vad som borde intas dagen innan jobb - men som vår gode vän timbuk sjunger: kvällen före dagen efter, lönehelg och bra tabletter! kattis hade ju även fixat lösnaglar på mig så jag kände mig rejält partysugen :) naglarna känns dock inte så mycket mig men de får sitta kvar tills de trillar av så kanske mina egna har växt lite iaf tills dess.






matbloggandet har väl varit sisådär. i fredags blev det sallad till lunch. hör och häpna. vad har hänt? på kvällen intogs nog två eller kanske tre hamburgare; det är livsfarligt att vara full. men det var små hamburgare och de var otroligt goda just då! idag var det ju jobb och jag var härligt bakis när jag vaknade så jag drack några liter vatten och tog en rostad macka på det. sen var det lunch och några från jobbet skulle ju hämta på sibylla så det var ju bara att slänga med en order liksom. hur fint som helst. ikväll åt jag och pappa någon köttbit, tror det var oxfilé eller kanske inte, jag kan inte sånt. han åt nån såndär fancy färsk pasta med sås till men jag ville endast ha pommes och tsatziki så det fick bli det för min del.
låt gå för den här gången då. har ju även intagit en hel del cola idag. var tvungen att spä ut alkoholen som för tillfället pumpas runt i blodomloppet.

har även bett emma att kolla upp om det finns någon billig lever att köpa på svarta marknaden på nån skum bakgata i berlin. jag kan komma att behöva en inom en snar framtid.

nu ska jag nog lägga mig snart. köpte en tidning innan med massor av nybyggda arkiktektritade hus i. det var nån slags special. perfekt nattlektyr.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: anna ja

älskar klockan! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback