söndaaaaaaah

usch usch usch vad trött jag är.
det blev bowling igår sen iaf. trots att jag tvekade lite. men det var skitkul så det var ju bra. det visade sig även vara som så att jag inte var helt kass och ännu bättre gick det varje gång mattias försökte psyka mig. haha. och det roligaste var att om jag gjorde en strike eller ett bra slag före kattis och hon gjorde precis efter så gick det bra för henne med. haha. sjukt skumt.
de andra gick ut efter men som den ansvarsfulla vuxna människa jag är gick jag hem. jag var trött. gick jag och la mig? nej. tittade på film istället. the rocker hette den. bra faktiskt.

idag var det ju jobb igen. alltid lika kul. jag har gett upp det här med att komma tidigt till jobbet och räkna kassorna. det spelar ingen roll hur tidigt jag än kommer så är danne 99% av gångerna där före mig. suck. så jag sitter i byggen istället. nästan helt frivilligt. men det gjorde inte så mycket. jag lyssnade lite på musik och sopade lite sågspån och småpysslade. lagom kul i regnet dock men jag höll mig under tak så det var lugnt. inne i kuren är det dessutom riktigt varmt och skönt.

nu har jag tittat på parlamentet. magus betnér var ju med ikväll, roligt värre.
nej men jag gillar hans stil faktiskt. tycker det är synd att i ditt ansikte är slut bara. men å andra sidan hade det kanske blivit lite väl långdraget att kört på med ytterligare fem avsnitt eller nåt. det var nog rätt lagom nu. för stunden i alla fall.

nu ska jag nog kolla lite till på film faktiskt. aldrig fel det.

har ju lov nu veckan som kommer!
synd om mig! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback