smart vs. snygg

ikväll när jag kom hem hade jag fått en avi från posten. så jag ville såklart hämta ut den direkt eftersom jag trodde att det var alla mina bäcker jag beställt. men icke. blev lite besviken när damen plockade fram ett pyttelitet paket. haha. istället var det några tråkiga men ack så nödvändiga skönhetsprodukter jag beställt. usch vad tråkigt. men jag antar att det är så livet är. man får välja mellan att vara smart eller snygg. kanske att hårddra det lite väl men ganska kul ändå haha.

men sen så hade jag ju även fått ett brev. och det var mycket roligare. det var från berlin!
tack emma!
ett fint vykort och en fin liten pryl till min pop-samling som hon sa. haha.

imorgon ska jag gå till posten och posta saker. ja för det ska jag minsann. eller det kanske inte blir av imorgon eftersom jag slutar sent men det blir iaf av senast på torsdag då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback