redigeringen tar två steg framåt och ett bakåt

idag har jag faktiskt skippat min föreläsning på högskolan till förmån för redigering av personporträttet. illa egentligen men jag måste ju bli klar med det är jäkla porträttet. det känns i detta läge som om det är ett omöjligt uppdrag jag gett mig in på. tack. pressen är ju bara lite hög också. bläääää. jag blir så trött på mig själv.



fick klänningen som jag beställde hem i brevlådan idag. satt perfekt!



maten idag har varit smärre uppfriskande.
frukost: ingen.
fika: nada.
lunch: kyckling och ris.
kvällsmat: fläskfilé med något till, ännu ej bestämt och intas klockan sju.

nog om denna skit. nu ska jag försöka strukturera upp mitt liv och personporträttet och boka en filmdag och spela in en speak.
tack och hej.

Kommentarer
Postat av: K.

naaajs! kom ihåg att gränsen till dvärg går vid 150 cm (med tanke p ditt förra inlägg) haha. snart ere idol! hoppas sverige har bättre omdöme idag.

2008-10-02 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback