när började helgerna gå så fort?

jag hinner inte med. det är redan söndag kväll. usch.
bakis och härlig idag iaf. men det var trevligt igår. klassfest med lite mer folk än bara klassen. helt okej.
dock var det inte lika rolig imorse. men men.

var ju även på bio igår med mamma och mormor. rallybrudar. ganska bra film. lite rolig och småmysig sådär. jag vill också köra rally! fan vad sugen jag blev efter att ha sett den alltså.
sen var vi och åt på aqua. har inte varit där innan men det var helt okej. kändes som om personalen var lite halvt stressade vilket också ledde till att de kändes otrevliga. men men. maten var god iaf så kocken var ju uppenbarligen duktig.

nu ska jag nog titta på film tror jag. det blir nog jackie brown.
såg southland tales innan idag. lustig film alltså. en framtidsfilm som utspelar sig den 4 juli 2008 i usa.

hepp. hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback