magnus betnér är ju förjävla rolig

jag tycker verkligen det.
det är många som inte gillar honom men jag tycker att han är fantastisk rolig.
pricksäker som få. han lyckas alltid ta upp de där sakerna som folk egentligen inte hatar men säger att de hatar. nä men ni förstår. alla hatar ju aftonbladet men ändå läser alla den där förbannade tidningen för annars hade de ju aldrig kunnat klaga på innehållet om de inte hade läst det liksom. och kändisar, och religion och allt annat som är känsligt när det kommer fram i ljuset. haha.

programserien som går på femman nu; i ditt ansikte är så otroligt självironsk att det inte finns. magnus får åka runt till dem han alltid gör satir om. hittils har han ju varit på femman, aftonbladet och greenpeace bland annat. det bästa av allt är nästan att femman köper de program som gjorts med magnus i. det är nog det allra bästa.

jag känner att det här inlägget blev lite som när jag sitter i debatt. jag har så mycket att säga att jag inte säger något vettigt alls. hur som helst, jag gillar magnus betnér och det har ni nog fattat nu.

såg precis ingenting är heligt, ja jag har sett den flera gånger och ja jag skulle kunna se den igen. inte idag kanske men imorgon.

god natt.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Hehe, jag gillar Aftonbladet. Tror snarare att de flesta som klagar på kvällstidningar aldrig läser dem, de ser bara löpsedlarna, och tror att det är det hela tidningen handlar om.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback