lov

jaha lov var det ja. fast jag har så mycket som måste göras så det blir ändå inte lov typ.
vaknade klockan åtta imorse för jag tänkte att det var lika bra att gå upp tidigt och få något gjort. men några minuter senare ringde kattis och undrade om jag kunde jobba för hon var sjuk. så ja nu blir det till att jobba och det är ju aldrig fel. man behöver ju alltid pengar liksom. men jag börjar inte förrän 12 så det är lugnt än så länge.

måste gå ner till skolan och hämta bilen med. den har stått där sen i tisdags. men men det dör den nog inte av den gamle skruttisen. måste egentligen också åka förbi machuset och byta sladden som jag råkade köpa fel. men det får nog bli imorgon istället.

nu ska jag hoppa in i duschen. hej hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack världens bästa My! Jag hade så myckte hellre jobbat än att sitta här med ett glas vatten, ett glas c-vitaminer, två alvedon i kroppen och 10kg snytpapper. Lucky me..

2008-10-27 @ 14:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback