ledig lördag = filma + redigera

låg och funderade på vad jag åt till middag igår. jag kommer fasiken inte ihåg. hur kan man ha så dåligt minne?! ja det kan ju inte ha varit något nämnvärt för då hade jag kommit ihåg det.

idag var jag ju ledig. skönt. vaknade halv elva i kattis soffa. ja vi var visst ute igår och fyllepizzan intogs på evergreen runt tvåtiden. (det kanske var det som var min middag?!)
hur som helst, hade ju bokat en intervju klockan elva idag. guuud vad gött att vakna en halvtimma innan det. öööh nä. hade inte ens laddat batteriet på kameran. usch. men jag slängde mig in i bilen och åkte hem, hämtade kameran, och åkte till mitt intervjuobjekt. regisserade det hela ganska kraftigt. var mer eller mindre tvungen. körde i ilfart ner till statoil för att inhandla diverse nödvändiga artiklar och passade samtidigt på att köpa korv och cola som blev någon slags brunch.
åkte till skolan och satte mig och redigerade. och där satt jag sen.

när klockan började närma sig fem dök min lärare och hans tjej upp. han undrade hur fan jag kommit in utan nyckel och jag undrade vad fan han gjorde där. haha.
klockan sex gav jag upp och åkte hem och åt för då var jag så hungrig att jag höll på att dö. ovanligt? nej! man kunde ju annars tro att jag har ett reservlager att ta av på kroppen men icke.

kvällen spenderades hos kattis framför stjärnor på is och sedan en repris av gårdagens idol.

nu ligger jag i sängen och ska sova. jobb hägrar imorgon.

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback