klockan tickar och jag blir inte yngre



kolla in den lilla plutten, hur söt som helst!

det är något som har hänt med mig alltså. helt plötsligt har jag börjat gilla barn. som om det inte räckte med kroppsfixeringen och lösnaglarna?! jag funderar på om det är någon som smugglat ner östrogen i mina drinkar på krogen?!

hur som helst var jag och kattis och hälsade på en jobbarkompis idag. hon har nämligen fått en söt liten tjej. men hon var lite skeptisk mot mig men tillslut somnade hon till när jag hade fått in det där babygunget som kattis förespråkat. då fes hon även det lilla knytet. tack.

när jag kom hem så bestämde jag mig för att beställa lite böcker. så jag beställde bara elva stycken. pocket förstås, annars hade man ju varit ruinerad nu. fast det är jag ändå.
det blev: två böcker av khaled hosseini, tre av magus linton, en av anders rydell mfl. en två av min favvo charles bukowski, en om svensk punk, en som heter kärleken är ett blandband och en av och om wallraff.

det blir nog kanon.

maten går inte framåt direkt:

  • frukost: ett glas vatten (hann inte riktigt med mer idag)
  • fika: två knäckemackor med marme. (vedertaget uttryck på min skola, marme=marmelad)
  • lunch: lax med romsås (mkt gott)
  • kvällsmat: grundade med en cheeseburgare för jag var sjukligt hungrig och sen åt jag en liten portion pyttipanna några timmar senare.
nu ska jag ta och sova. måste verkligen rediger imorgon och jag måste filma lite mer. uuuusch vad detta inte går framåt. är helt galet bildtorsk vad gäller personporträttet och jag har knappt börjat redigera. detta ska vara klart på måndag? torsdag och fredag kvar. tack!

skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback