katastrof

ja eller på låtsas. vi ska leka katastrof imorgon. vi har blivit inbjudna att delta i en övning imorgon så jag och s och det gifta paret från min klass ska tillsammans med vår tv-lärare åka till örebro.
vi åker klockan sju imorgonbitti. suck. hur ska jag orka? jaja. vi ska iaf stanna där till onsdag kväll vilket innebär att vi får bo på hotell :) det blir nice!

jag och s ska köra ett kamerateam och vi ska även vara skrivande journalister. så får man ta fram de kunskaperna igen då. hur ska detta gå? men men det blir nog skoj iaf!

nu ska jag kolla på i ditt ansikte snart. det är numera veckans höjdpunkt tycker jag.

bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa daniel då ;) haha

2008-10-21 @ 05:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback