jag vill också / för att jag inte orkar plugga

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja om det finns något där.
Titta på dig själv i spegeln:
Ja varför inte?
Gnälla: Aldrig över sånt som jag borde gnälla över men ofta över sånt som inte borde gnällas över.
Skrika: Inte så jätteofta, att prata lugnt irriterar folk mer.
Sova: Redbull och jag vi är goda vänner...
Ha ångest: Haha jämt och ständigt.
Skada dig själv med flit: Jag tycker att ärr är coola.
Ta mediciner du inte borde ta: Jag tar inte ens de jag borde ta dessvärre.
Vilja dö: Bara när jag har tenta.
Drömma mardrömmar:
Ja inatt senast. Lita aldrig på kakmonstret!
Drömma sexdrömmar: Jag vill!
Ta droger: Kan inte ge ett korrekt svar på denna frågan.
Försöka vara annorlunda: Nej?
Klä dig i svart: Det mesta i min garderob är svart eller leopardmönstrat.
Gå till kyrkan: Nej, nej.
Gå i skolan: Ja varje dag förutom när jag är ute och filmar.
Röka: Ovanligt sällan faktiskt.
Ha sex: I'm a virgin baby.
Ljuga: Bara för att krydda historier.
Hata folk: Inte så många nuförtiden.
Lita på folk: 50/50.

VEM:
Saknar du:
Alla och ingen.
Vill du döda: Var glad att det inte är någon.
Rörde dig sist:
Jag kramade mormor hej då innan?!
Vill du slå: Haha jag har slutat med det där.
Kysste dig sist: Kid Rock.
Vill du kittla: Pappa är skitrolig att kittla.
Kramade du sist: Like I said, Mormor.
Vill du prata med: Blondinbella alternativt Katrin Zytomierska.
Skrek du på sist: Kattis systers hund när hon bet mig.
Vill du vara som: Jag vet inte, jag vill nog vara lika cool som Angelina Jolie när hon håller i vapen.
Sårade dig sist: Åh gode gud den tänker jag inte lämna ut här, det blir ett himla liv.
Vill du bli galet full med: Kattis, men det är troligast att det blir Jossan eller Anna och det går egentligen lika bra.
Gjorde dig riktigt glad senast: Tom Alandh, haha tokigt va. Eventuellt min lärare i tisdags.
Fick du sms från senast: Anna.
Ringde dig senast: Jossan.
Är vackrast på jorden: Hallå?! Går det att nämna en?

HAR DU:
För många vänner:
Jag skulle inte tro så. Precis sådär lagom att man hinner ringa dem en gång om året typ :S
Förföljelsemani: Jag är ingen stalker.
Tvångstankar: Nej.
Någon annan psykisk sjukdom: Jag har fått det bekräftat faktiskt av en psykolog att jag är helt normal. Knäppt va.
Någon fysisk sjukdom: Ibs.
Någon skada: Nej tyvärr det är så roligt att vara skadad.
Färgat håret: Alldeles för mycket för hårets bästa.
Brutit några ben: Ja skenbenet en gång.
Några piercings: Öronen.
Egen dator: Macbooken är mitt liv.
Bra självförtroende: Helt lagom okej.
Kysst någon: Jo.
Haft sex: Ja.
Köpt kondomer: Aldrig till mig själv höhö.
Tagit nakenbilder: Haha ja i konstnärligt syfte.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Hmm, lånat och inte lämnat tillbaka?!
Lämnat landet: Ja och jag vill göra det igen.
Tuttat eld på nått: Jag var pyroman när jag var liten.
Gjort något olagligt: Kanske.
 

HUR:
Går du:
Normalt tror jag.
Svarar du i telefonen: Hej, det är My.
Fördriver du tiden: Det finns ingen tid över att fördriva...
Mycket pengar har du: Fattigt på den fronten.
Tjänar du pengar: Csn och extrajobbar.
Ofta diskar du: Mer än väntat.
Ofta städar du: Bara om det verkligen behövs typ aldrig.
Många stör du dig på: Det går i vågor, just nu ingen.
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Man hoppas ju att någon ska upptäcka en.
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Mer än Gud.
Att folk tycker om dig: Ja någon måste ju göra det.
På ett liv efter detta: Nja men jag skulle gärna vilja vara ett djur i ett nästa liv.
Att fiskar kan tänka: Min guldfisk kunde det!
Att du kommer leva länge:
Inte så troligt med min livsstil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback