Idol 2008 - perfekt en fredagkväll

ja det är verkligen det. det är verkligen skönt att bara sitta i soffan och titta på ett bra underhållningsprogram. idag har jag ju faktiskt inte gjort mycket alls. tittade på get smart när jag vaknade runt halv ett nån gång. och sen efter det så tvättade jag lite handdukar och sen kände jag att jag borde ge mig ut i friska luften lite. så jag tog mig en promenad ner till stan för att inhandla en sladd till min dator så jag kan koppla ihop tv:n och datorn. men givetvis när jag kom hem hade jag köpt fel sladd. aaah. sur blir jag. jag skulle ha en hdmi eller nåt liknande. fattar ju fan inte nåt av det där. haha. men men. pappa har lovat att byta den imorgon i utbyte mot att jag skjutsar dem till en fest på kvällen. haha bra deal.

nu är det iaf paus i idol. ska färga mammas hår nu.
sen är det idol igen. mkt viktigt. jag vill se johan och alice i final!
plus att jag vill ha kvar robin*2 och lars ett bra tag till. robin b mest för att han är så rolig att se på scen.


ps. hur cool var inte lars ikväll? och äntligen tyckte jag om en abba låt - tack vare lille johan. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback