Idol 2008 - och imorgon börjar mitt nya liv



ja det är ju fredag och det är ju idol. jag vet inte vad man ska säga om lars mer än att han var jävligt komisk. lille johan är ju egentligen jävligt smart. schlager som inte är schlager, passar som hand i handsken. jupp.

imorgon tror jag faktiskt att jag ska bege mig ner till friskis och köpa ett månadskort. tänkte att det är dags nu. jag är ju lite tjockare än jag var när jag var yngre så att säga. att gå från att revbenen syns hela tiden till att inte ens känns revbenen det är inte bra hahaha. okej riktigt så illa är det ju kanske inte heller men nu måste jag börja träna igen. och dessutom så kostar ett månadskort inte så mycket och det är precis lagom eftersom jag åker till sthlm sen. och dessutom är det den första november imorgon och det är starten på något nytt. så det så. jag vet inte varför egentligen men jag har bestämt det nu och då blir det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback