hata tenta

på torsdag har jag tenta.
tenta i upphovsrätt.
usch.
och inte blir det lättare att läsa när jag inser att jag inte ens läst en fjärdedel av det som ska läsas in till tentan. stackars mig! okej det är inte synd om mig för jag kunde ha börjat tidigare men jag har ju inte hunnit med. dessutom ska vi börja filma dokumentär nu så man har ju lite research att stå i.
innan idag satte jag mig i ett tomt klassrum och läste. gick ner dit efter lunchen och satte mig. klockan två vaknar jag av att några i min klass livar som fasen utanför. haha då hade jag alltså lyckats sova i sisådär en 30 - 45 minuter. skönt. försökte läsa lite till men insåg att det aldrig skulle gå. så jag satte mig på cykeln och rullade hemåt.
nu har jag läst i en timma ungefär och det känns som att ingenting har fastnat. suck. har i alla fall druckit massa redbull nu så jag ska banne mig inte somna denna gången. haha.
var även och hämtade ut alla mina böcker innan. ååh vad kul.
nu måste jag bara hitta något bra sätt att förvara min böcker på - jag tänker mig något i stil med denna
ursnygga och smarta förvaring. om man ändå vore rik. den är ju både praktisk och designmässigt superbra.

nu är det dags att läsa vidare. hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback