färga håret, igen





sitter i källaren nu. har precis färgat håret, igen. men det var ganska längesen nu. det började se för gräsligt ut. utväxten var inte att leka med. egentligen var det kanske dags för blonda slingor men mitt hår är så sjukligt slitet att det bara inte går just nu. så därför fick det bli lite mer mörkbrunt i utväxten. snyggare det än det där råttfärgade / gråa som växer ut. haha. kattis håller precis på och sköljer ur håret. hon gick från jätte ljusblont till brunt. vi får se hur det blir. men det blir nog bra ska ni se.

tror att jag ska vara uppe länge inatt och titta på tv eller film. det var längesen jag var ledig en helg och kunde göra det.

hejsan svejsan.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Pablos lägenhet var redan uthyrd. Men jag har hittat en tvåa vid fridhemsplan, lite dyr kanske, det blir 4500 per person. Vad tycker du? Ska jag ringa på den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback