bloggbantning ingenting för mig

nej jag tror faktiskt inte det.
men jag tänker fortsätta bara för att. det kan ju inte skada.

får se hur mycket jag kommer ihåg bara.

onsdag
lunch: thailändsk kyckling soppa
middag: hamburgare på max (pappa och jag hade shoppat så vi var utsvultna och inte orkade laga mat)

på kvällen skulle jag och kattis baka kladdkaka och titta på bonde söker fru och grey's anatomy hade vi tänkt. det gick inte så bra. vi började med smeten och satte på ugnen. efter ett tag rök det som fan ur ugnen och då blev vi lite rädda. det visade sig vara gammal smet från när vi bakat sist som låg på botten av ugnen och som nu hade börjat brännas vid rejält. typiskt. att vi inte märkte det sist?
hur som helst så fick vi äta bara smeten. det gick ju bra det med för det är gott men inte samma sak. inte för att det hade varit nyttigare efter att vi gräddat kladdkakan. haha.

men vi hade iaf varit ute och powerwalkat innan. och dessutom gick vi baklängesgång som kändisarna i hollywood. skitknäppt och jätteläskigt för man ser vi inte vart man går även om vi var ledsagare åt varandra.

torsdag:
lunch: stekt potatis och oxbringa, massor av grönsaker plus en liten efterrätt chokladkaka med cocosöverdrag
middag: ännu okänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback