bla bla bajs

mitt liv, var är det? jag vill ha det tillbaka! tack.



jag vill att mitt liv alltid ska vara såhär. kattis och jag ute på vägarna. vi har ingen cd spelare i bilen så man får installera det som finns och våra planer blir aldrig som vi tänkt oss men det blir så himla bra ändå. så vill jag att det ska va.



förlåt mina vänner om jag typ aldrig ringer eller messar. mitt enda kontaktnät består av kattis och anna för tillfället. och lite lolo när jag tappat bort hennes mormors nummer haha. mest kattis för att när jag vill baka, äta eller inte titta på tv själv så åker jag till henne. kanske iofs allra mest anna eftersom vi går i samma klass. er övriga säger jag förlåt till att mina enda livstecken till er sker genom facebook eller msn.

jag var i nån slags dvala, men sen var det deadline och då gick jag ur dvalan. men på måndag kommer jag nog att gå i ide. ja det är nog tyvärr så. ska börja filma en ny dokumentär och ja eftersom jag alltid är så bra på det där med att spåna idéer och komma igång så lär ni ju inte höra från mig förrän nästa år nån gång. om ens det. jo lolo möjligen eftersom jag ska tillbringa tre månader av mitt liv i sthlm.

så ser det ut. om ni undrar alltså.
för er som inte befinner er i nån slags dvala kan ju alltid dra iväg ett mess. jag brukar alltid svara iaf, om jag inte sover när jag får det för då raderar jag det i sömnen. nån konstig vana jag har.

nu ska jag sova. imorgon blir en låååång dag.
bye bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback