världen är så jävla liten

i början av den här terminen så började det en ny kille i vår klass. han hoppade alltså på direkt nu i tvåan istället för att börja i ettan. hur som helst den här killen är helt okänd för mig och jag tänker inte vidare på honom mer.

men nu kommer vi till det sjukaste. jag sitter och tittar på gamla kort från hultsfredsfestivaler som jag varit på genom tiderna. på ett kort, och jag tror att det är från 2006, så sitter vi (jag, petronella, angelica och malin) och dricker öl vid ett bord, kattis tar kortet. men vid bordet sitter även en kille med pilotbrillor. jag tittar närmare och undrar varför jag känner igen honom så. visst vi har suttit vid samma bord och druckit öl, men jag antar att jag glömde honom så fort jag lämnade bordet.
jag tittare lite närmare på kortet och inser att han är jävligt lik den nya killen i klassen. så idag när jag kom till skolan på morgonen var jag ju tvungen att fråga om han någonsin har varit på hultsfredsfestivalen, och det hade han ju.

nu på lunchen visade jag bilden för honom och han har bekräftat att det är han som sitter där med oss vid bordet och dricker öl. de andra i klassen kan även bekräfta att om det inte är han så har han i alla fall en dubbelgångare.

världen är allt bra liten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lägg av!

2008-11-20 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback