sjukt mycket bra musik!

okej jag tänkte att eftersom jag flyttar till stockholm nu så vill man ju kolla upp om det finns några bra konserter, om min ekonomi inte hade fått bestämma hade mitt liv där uppe i hufvudstaden varit helt galet, synd att man inte är rik alltså. såhär hade det sett ut:

(teckenförklaring; x = ska gå! ♥ = vill vill vill! ♣ = skulle vara skoj! ♦ = inte nödvändigt, men skoj! ? = nej!)

v.48
lördag
[♥] mustasch

v.49
fredag
[x] idol final
[♣] afasi&filthy

v.50
måndag
[♥] n.e.r.d
onsdag
[♣] razorlight
fredag
[x] idol grand finale
lördag
[♣] millencolin
[♥] timbuktu

v.4
torsdag
[♦] the rasmus
fredag
[♥] chris brown

v.5
torsdag
[♥] backyard babies

v.6
onsdag
[♦] sebastien tellier

v.9
tisdag
[♣] bloc party

v.10
måndag
[?] skolan börjar igen

hektiskt jag vet, men lite paus där i slutet av december och början av januari.
jag ska spara det här och sedan kryssa i allt eftersom, det lär säkert inte bli fler kryss än vad det är nu bara för det men hoppas går ju!

nu är det dags att sova. ska till sthlm med lille pappisen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pucko! Du måste ju gå på Backyard för då kommer ju jag upp ;)

2008-11-19 @ 09:42:00
Postat av: J

Ja lätt att jag skulle valt svennegrabbarna fr nässjö som man kan se femtielva gånger per år istället för världens fetaste/nördigaste killar som är i svedala typ en gång i milleniet.

2008-11-28 @ 00:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback