she's got a ticket to ride

jag har precis hämtat ut mina tågbiljetter till lund nu. så fint att åka iväg lite.
på lördag blir det bal. lite oväntat och plötsligt men det blir skoj. jag och jossan ska bara in till malmö och handla varsin klänning på fredag först sen är vi nog fit for fight. kul ju!

fan vad gott det ska bli att komma iväg lite då.

förresten har det kanske löst sig med lägenhet i estocolmo nu. hur fint som helst. hoppas hoppas att han gillar oss bara när vi träffar honom så att vi får den med. men det borde inte vara några problem. vi har ju redan talats vid i telefon nu två ggr och då har vi skämtat och skrattat så han verkar vara en normal människa med humor och socialkompetens. faaan vad gott. kungsholmen here i come. inte direkt det billigaste området men smakar det så kostar det. det har jag fått lära mig på det hårda viset.

ååh jag längtar nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback