på golvet står en tom låda

och i rummet sitter en förvirrad flicka.
helt plötsligt blev jag skitnervös. jag kommer inte bara att flytta hemifrån för första gången utan jag ska även flytta till en annan stad och börja på ett "nytt jobb". bra kombo där!

jag måste packa klart allt senast imorgon. tack så mycket.
kommer aldrig bli klar känner jag. kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ta med mig upp.
d. begränsade iaf mitt skopackande idag. jag fick tydligen inte ta med tre par converse. det var tydligen onödigt. haha. jag kan kanske hålla med iofs. de vita får räcka, och ett par skinnstövlar och ett par mc boots och ett par sneakers och ett par vinterkängor och två par stilettos. mucho bra tycker jag. hur ska jag klara mig utan skor och kläder i mängder, jag som har sån beslutsångest?!

suck...

Kommentarer
Postat av: lovisa

från en fd jönköpingsbo till en annan, välkommen till stockholm. ta inte på dig för mycket kläder om du ska åka tunnelbana, då mår man illa.

2008-12-01 @ 14:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback