obama for your mama

jag valvakade lite igårnatt ändå.
hade inte tänkt att göra det men det var så himla mkt snack om det så jag var nästan tvungen.
det sista jag såg innan jag somnade in var att obama nästan hade 270 elektorsröster (heter det så på svenska?) och när jag vaknade igen nästa gång höll han sitt tal. sen somnade jag om igen.
det är väl trevligt att landet långt där borta har visat att de ändå har något innanför pannbenen. jag tycker det är fint. obama den första svarta presidenten eller vad. men egentligen vet jag inte om jag tycker att det spelar någon roll om han är svart eller vit. det fina med det hela tycker jag är att det har skett en förändring och nu måste de ta tag i sin ekonomi för vi här borta påverkas av den. dock är jag lite osäker på om obama som president kommer att förändra usa mycket mer än någon annan. det kommer nog att vara som det är och förändringarna kommer nog inte att vara så jättestora. men jag hoppas att jag har fel och att det lutar åt det bättre.

nu är det dags för skola. tack och adjö.



och ja kattis, hyllan kommer att få plats. jag har mätt och offrat andra möbler. du ser väl att det har skett en förändring?

Kommentarer
Postat av: Katrine

Är förändringen att du inte målat med alla kläder som ligger på ditt golv, din stol och din säng? annars ser jag inget haha :P

2008-11-05 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback