nyss tog jag rast

men snart tänkte jag sluta. halv åtta åker jag härifrån, så hinner jag precis lagom till idol.
sitter själv nere i studion och redigerar. det är lite läskigt. nyss lät det som att det var någon som gick omkring här nere men när jag gick runt och kollade i alla rum så var det ingen där. dock finns det ju massa genvägar att gå så det kan vara så att det fortfarande är någon här men vi får hoppas att jag är själv.
sami är nere på stan. after work hette det, men det var nog bara en ursäkt för att ragga. ni såg ju hans inlägg tidigare idag haha.

nej om jag kanske skulle ta och fortsätta så att vi blir klara innan måndag med den här dokumentären. har ju lördag och söndag kvar i och för sig men jag ska ju jobba. det suger ju lite men man måste ju ha pengar tyvärr.


ps. är det någon som har en lägenhet i stockholm till övers får ni gärna kontakta mig! ds.

hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback