numb

bla bla bla bla. så kul är det just nu.
vet ni att ingenting går min väg. allt är kaos. orkar man med mer?

lägenhet i stockholm verkar ju vara lättare sagt än gjort. nu måste vi helt plötsligt åka och titta på den imorgon och det sabbar ju alla mina planer what so ever. helt galet. katastrof. jaja. hoppas att en av dem är fin bara så att man kan skriva ett kontrakt och slippa oroa sig över detta mer. nu blir ju bara problemet vad fan jag ska göra med dokumentären. vi hinner ju för fan inte. och hela den här dagen gick ju åt till att sitta och lyssna på nån föreläsare. jag kan inte för allt i världen förstå varför man lägger en sån övning veckan innan deadline?! det enda bra som kom ur den här dagen var att sami kom på att vi kunde filma föreläsaren och intervjua den och att jag filmade elin när hon jobbade.


fullspäckat schema:

[x] måndag: gbg, borås - intervju
[x] tisdag: föreläsning, filma elin
[  ] onsdag: åka till sthlm kolla på lägenheter
[  ] torsdag: lektioner hela dagen + svenska inlämning
[  ] fredag: redigera hela dagen och natten
[  ] lördag: jobba + redigera
[  ] söndag: jobba + redigera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback